Hann inte blogga igår

Hej bloggen och förlåt för att det inte blev någon uppdatering alls igår. Men jag hann inte för hade så grymt mycket att göra. Igår var jag hemma från skolan i alla fall för kunde inte sova den natten, så kände mig sjukt sliten när jag vaknade. Jag var hemma hela dagen och tog inte ett steg utanför dörren och pluggade typ hela dagen.. Sen idag har jag varit i skolan, min snälla rektor bjöd på lunch. Det blev god thai buffé, muuumms! Sen hade jag idrott och körde stenhårt.. eller ja jag borde ha gjoort  det.

Nu är jag hemma och tänkte kolla tv och spela alfapet. Har inte hunnit göra det på flera dagar. Katastråf! Sen ikväll tänkte jag ta en promenad om någon vill joina mig. Så ring mig vänner om ni är sugna!

Hörs om ett litet tag så loooovar jag att jag ska slänga in ett inlägg om min thailands resa, ska bara ta reda på lite mer om den själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0