Helg!

Hejsan! Sköönt att det är helg tycker jag, idag har jag bara tagit det lugnt hemma. Var så sjukt trött + mycket plugg.. Imorn blir det att träffa Lina, vet inte vad vi ska göra. Tror det blir några glas vin och tjejsnack i allafall på kvällen. Har inte träffat henne på sjukt länge så det bli trevligt! På lördag ska jag antingen till en kompis här i berga som heter niklas eller så ska jag på någon lokalfest, men har inte  bestääämt mig eftersom lokalfesten är sjukt långt borta. Vi får alltså se vart lördagskvällen tar mig, partaj blir det i alla fall!

Nuuu ska jag dricka te och skriva lite på min uppsatts om grekerna.. Aja hörs senaree promise!

Jag och lina ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0