hungriiiggg!



det här skulle smaka riktigt bra just nu!!

Hejsan och godmorgon, sitter i skolan just nu och har lektion. Har psykologi, är skit hungrig. Känns som om det är det enda jag skriver om när jag är i skolan, men fan jag äter aldrig frukost så är huuuungriiigggg! Det är 40 min kvar tills jag får äta, ska äta lasagne idag oxå muumsiigt! Aja nog om mat för detta inlägg.


Idag har jag i alla fall idrott och det är ju bra för jag ska satsa och svättas as mkt, hehe. Nej men måste bli fitt nuu, tre månader kvaaar! Längtar hehe, ja ska kanske berätta om den resan, men har inte tid just nu så det får bli någon annan gång. Vi hörs senare looovers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0