Kvällens planer!

Hejsan svejsan! Ikväll ska jag hem till min kompis Niklas, det är en liten fest där så ska dit med Emma, Fredrika och kanske Monika. Nu kom Emma precis hit, hon har köpt cola till mig  goottt!! Jag är sjukt trött fortfarande, men det är tråkigt att vara hemma. Ska dock ta det lite lugnare ikväll än vad jag gjorde igår.
Snart måste jag duscha, har just på mig samma kläder som jag hade igår haha, fräääsh bruud. Men jag deckade ju verkligen när jag kom hem igår haha och har inte orkat byta kläder. Kändes onödigt när jag vet att jag ändå skulle duscha.

Nu ska jag kolla lite tv innan jag ska börja fixa mig!

Jag och fredrika, paris 2010





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0