Liten shopping runda!

Hejsan, sorry bloggen för ännu en dag med dålig uppdatering. Lovar att ta igen det imorn och uppdatera mycket! Idag slutade jag vid elva och då åkte jag och moni till täby där jag köpte present till ullis som fyller år på lördag, hon kommer nog bli glad för det jag köpt. Kan tyvär inte säga vad jag nu köpt eftersom den lilla skitungen brukar läsa min blogg. Sen i alla fall gick vi runt i lite affärer, men åkte sedan till vårt egna lilla centrum i åkersberga och kollade lite kläder på hm. Där hittade jag ett par fina shorts som jag köpte för endast 100kr och det var inte ens rea. Behövde nya eftersom jag åker utomlands snart. Yey! Sen åkte jag hem och har bara legat på soffan hela dagen och sovit, är så sjuuukt trött nu för tiden och nu tänkte jag börja plugga lite fast jag egentligen borde sova!

Imorn blir det musseum med skolan, kuuul kuul. Nej men det funkar väl, så då blir det att luncha inne i stan och äta gott hade jag tänkt! Ah men ska plugga nu hörs senare eller imorn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0