Ta mig från helvetet!

Jag står inte ut längre, jag bor i helvetet med djävulen. Jag orkar faktisk inte mer och jag klarar inte av att bo med dig längre. Ta mig härifrån, du får mig att må dåligt och jag är inte värd det.. Mitt hat är så starkt och det har det varit länge, det finns ingen relation längre mellan oss att rädda. Jag orkar inte ens försöka, har gjort det för länge, men det blir ändå bara fel. Alltid är det fel på mig, alltid är det något. Ta mig härifrån snälla, vill inte leva med dig och jag mår fan dåligt just nu. Sluta vara så elak mot mig hela tiden snälla och sluta bråka med mig varje dag, det är allt jag begär.

Ah nej förlåt, jag hatar folk som skriver deppinlägg i sina bloggar, men är så arg eller mest ledsen just nu. Jag tar åt mig alldeles för mycket av allt och det får mig bara att må dåligt. Jag ska i alla fall ta en paus från min familj ett tag. Även fast jag älskar min familj så känns det bättre.


Le och låtsas som allt är bra, tyvär det funkar inte så..


Kommentarer
Postat av: raffa

nej, glöm inte å ta hand om dig själv coccan! en behövlig promenad imorn!! <3

2011-09-19 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0