Cp apppppp..

Hello! Blogg.se appen har ju inte fungerat på över ett dygn nu så därför jag inte kunnat blogga. Jag är ju aldrig inne på datorn nu för tiden, men just idag fick jag för mig att plugga lite. Inte likt mig på en lördagskväll, men nu har jag en inlämning mindre att bli klar med, wiho! 
 
Igår hade jag en jätte bra dag med Thowa. Hon kom hit typ vid två och då gick vi till norra backen för att åka lite pulka. Det var as kul, men as jobbigt haha! Så vi orkade bara åka några gånger. Sen gick vi till favvan för att köpa lite god mat och annat gottigott. När vi tillslut kom hem till mig igen gjorde jag i ordning varm chokad och lussebullar, jätte gott efter att ha varit ute i kylar i några timmar. Sen gjorde vi i ordning god mat. Det blev lövbiff med potatiskrullidutter, bea och sallad. Sen blev vi båda taggad på utgång, men vi orkade inte åka till stan så vi bestämde oss för att åka till tegel. Det var faktiskt jätte roligt där, även fast jag i vanliga fall inte brukar gilla det stället. Det blev i alla fall en riktigt bra kväll! Det är alltid roligt att umgås med Thowis!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0