Har inte haft tid!

Hello. Jag har verkligen inte haft en sekund över för att blogga idag. Imorse åkte jag och syrran in till täby så vi var där till öppning. Vi köpte de sista julklapparna och jag hittade även klänning och skor till nyår. Det visar jag någon annan dag! Sen vid ett var jag tvungen att dra för att åka och jobba. Sen har jag jobbat resten av dagen. Mamsen kom och hämtade mig innan tio och jag kom hem till ett glas champagne. Så nu kommer jag sova gott!

Imorn ska jag upp vid nio för att åka till en second hand affär här i berga. Jag har varit där många gånger förut och den är as bra! Sen tänkte jag gå runt i centrum lite för att fördriva tiden och vid ett börjar jag jobba igen! Wii älskar mitt jobb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0