Kaos!

 
Har hört att det varit totalt kaos ute idag så det var väl verkligen tur att man var ledig just idag! Så denna dag har spenderats inomhus i värmen medans man skrattat åt alla som försökt ta sig hem nu på eftermiddagen. Det är tur att jag börjar tolv imorgon, då kan jag kolla innan om trafiken är igång eller om det är väder för att stanna hemma. 
 
Idag har jag pluggat hela dagen och har fått lite gjort i alla fall. Jag har blivit så jävla trögtänkt så allt tar så långt tid att göra när det gäller plugg. Fortfarande har jag väldigt mycket kvar att göra och det kommer bli två veckors plugg dygnet runt om jag ska hinna med allt! Aja vem bryr sig om min skoolgång. Snart tar man i alla fall studenten och det kommer bli så sjukt skönt! Då ska jag jobba och resa ruunt och verkligen inte plugga vidare direkt. Med det väntar jag nog något år i alla fall för annars kommer jag inte klara det. I framtiden ska jag bli jurist eller psykolog om man kommer in på det och inte ångrar sig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0