Måndag!

Helllo! Vaknade precis efter en timmes skön powernap. Imorse gick jag upp halv sex för att börja jobba halv sju. Jag trivs så bra på jobbet så det kändes inte jobbigt alls! Efter jobbet drog jag till skolan och åt god lunch. Tre små rätter, mums! Jag som skulle vara nyttig.. men hade ingen matlåda med mig och det finns ingen nyttig mat att äta ute. 
 
 
 
Just nu äter jag lite och häller i mig starkt kaffe för att få lite energi till att plugga. Nu ska jag sätta igång med en psykologi redovisning som är imorn och även plugga till mitt geografiprov som även det är imorn. Det gäller att trycka på gasen nu för ikväll ska jag även träffa Raffaaa. Å som sagt fungeraar appen fortfarande inte, får damp!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0