Pluggis!

Hello! Idag har jag varit i skolan som vanligt. Eller ah inte som vanligt längre kanske.. Gjorde geografiprov och det gick bra! Sen blev jag pluggis för två timmar och stannade kvar i skolan och gjorde klart lite skolsaker. Även inlämningar som egentligen ska vara inne nästa termin, duktig! Sen åkte jag hem trött som satan!! Gjorde middag till mig och resten av min knäppa familj. Vill man ha god, men nyttig mat får man göra det själv i den här familjen!!

Seeeen sov jag i typ fem minuter tills raffie väckte mig och det blev dags för kvällsprommis! Just nu ligger jag i sängen och ska typ läsa Aftonbladet och sen sova. Imorn är jag ledig så då ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0