Tröttttt

Hej vänner! Idag har jag inte gjort så mycket. Jag vaknade, gick upp. Åt frukost och åkte till gymmet och sen blev det en lätt lunch på min mammas jobb. Resten av dagen har jag bara slappat hemma och gått en liten promenad med Raffa. Jag som trodde man skulle bli pigg utav att träna, men icke jag känner mig helt slut körd efter två dagars träning!! Imorn blir det träning igen, jippi... Just nu slappar jag i min säng. Tänkte läsa lite. Har äntligen köpt andra boken om elsa. Tycker böckerna är sjukt bra och det är så kul att det kommit ut en serie på första boken! Jag rekommenderar både böckerna och serien, så läs och kolla på dom vänner! Snart så tänkte jag sova och drömma söta drömmar så godnatt. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0