Blä!

Hej! Igår va väl trevligt eller nej jag hade piss tråkigt och va grinig igår. Nej fy jag ska aldrig ha något hos mig igen. Är så sjukt trött på alla otacksamma cp vänner!!!! Dom borde förstå att jag inte bara gör saker för mig själv, utan även för att andra ska uppskatta det.

Förut längtade jag verkligen till att fylla arton, men just nu känns allt så jävla värdelöst! Det blir så skönt att åka till kos på fredag och mest skönt för att få komma bort! I kos kan jag göra vad jag vill och vara den jag vill vara. Längtar as mycket!!

Idag har jag inte rört en fot utanför huset. Har städat och sovit hela dagen. Mår piss dåligt och min hals känns helt uppsvälld. Blä är påväg att bli riktigt sjuk känner jag :( nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0