Igår!

Hejsan! Igår hade jag jätte kul! Kvällen började med att jag och moni åt middag hemma hos mig och drack lite vin. Sen åkte vi till Tommys för några cider. Vid tio tiden drog vi in till stan och satt oss först på en liten billig krog. Sen drog vi till avenyn, men det var inte så bra drag där så då mötte vi upp min syster för att hänga med henne och hennes sköna polare. Vi va på en jätte trevlig krog med betydligt mycket mer drag. Det va jätte roligt att festa med storasyrran. Vid tre stängde stället så vi bestämde oss för att dra vidare till ännu en krog, men vi tröttnade ganska snabbt och drog med. Det va en jätte trevlig kväll iaf!

Idag vaknade vi upp hos min systers pojkvän och gick sen ut för lite parkhäng. Vi köpte med oss thaimat och satt ute i några timmar.

Nu kom jag precis hem och ska äta och ligga på soffan resten av denna dag. Tagga skola och jobb hela veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0