Förstörd...

 
Hej eller typ godmorgon! Jag har varit bakis och trött i två dagar nu, jag har typ vrickat mitt ben eller något för kan inte gå rakt med det. Haha, fredagen var galen, men det hade man väl förväntat sig när man ska fira party-hannas födelsedag. Kvällen började hemma hos mig då vi hade överraskningsfest för hanna. Jag och isabell hade bakat typ fyra olika kakor och sen hade jag tvingat julia göra tårta och hjälpa mig blåsa upp 48 ballonger. Det såg typ ut som jag skulle ha barnkalas här hemma. Vi hade i alla fall jätte roligt här hemma! Sen drog vi in till stan för hannas första lagliga utgång. Det blev pure, en riktigt bra klubb! Efter det drog vi till upplands väsby av någon konstig anledning haha, galen kväll i alla fall! Jag kom hem igår vid typ tio på kvällen och har inte kunnat röra mig sen dess, men jag mår väl som jag förtjänar. Jag ska nog bli nykterist.. 
 
Just nu har jag lite söndagsmys med julia, hennes pojkvän och raffa. Vi kollar på tv och segar. Imorn börjar en ny vecka igen på min cp skola och jag ser verkligen inte fram emot det, men jag måste typ till skolan imorn.. Åh vad jag bara vill ta studenten och slippa gå dit igen!!! Som tur är det inte långt kvar nu, men de sista månaderna går så långsamt och jag måste börja skriva mitt projektarbete. Jag har egentligen valt ämne, men funderar på att byta så jag måste komma på något bra som intresserar mig. Men vad fan kan det vara???
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0