Home!

Hello! Ligger just nu i min favorit soffa där jag förövrigt legat hela veckan. Jag har i alla fall nu bestämt mig för vilket ämne jag ska ha på mitt projektarbete. Jag har ändrat mig ett antal gånger, men nu ska jag inte göra det mer. Så nu har jag precis gjort om min projektplan så det känns skönt att ha börjat igen med ett ämne som jag tror jag kan skriva bra om. Ska skriva lite mer på det senare idag, men nu är det dags för en lunch pause och lite mer tv. Man får ju inte trötta ut sig när man är sjuk.. Hehe ibland kan det faktiskt vara skönt att vara sjuk för då är det okej att inte orka plugga, men nu börjar jag ju bli frisk så då är det dags att sätta igång igen och nu har jag mer att göra eftersom jag varit borta från skolan hela veckan. Men det blir nog att gå dit imorn, jag har endast en lektion så det är inte så jobbigt! Däremot funderar jag på att vara hemma i alla fall och bara skriva projektarbete, men vi får se för då blir jag efter i mer. Aja nu ska jag äta lunch, jag hoppas det finns något ätbart kvar här hemma. Idag kommer äntligen mamsen hem! 
 
Här är en bild på mig och thowis från i somras. Hon är för övringt singel just nu så boyyys come and get her!! Hon vill ju ut i helgen och det vill ju jag också, men vill ju inte bli sjukare så tror inte det blir något. Jag som ville följa med min bebis ut nu när hon är singel och spåra lite!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0