så jävla avundsjuk!!!

Hejsan! Pratade precis med thowa och hon ska tatuera sig imorn och jag är så jävla avundsjuk!! Hon ska tatuera sig på revbenen och det är verkligen min stora dröm att tatuera mig där! Så jävlar vad avundsjuk jag är!! Så just nu sitter jag och kollar på tatueringar och åh vad jag vill göra en, men frågan är om jag skulle våga. Jag är så sjukt känslig för nålar och jag har hört att revbenen ska vara en av de värsta ställena, men däremot skulle det lätt vara värt det. Men som den fegisen jag är så kommer det säkert förbli en dröm föralltid.. 
 
 
Den här tatueringen ska hon göra fast med annat typsnitt och det kommer bli så sjukt snyggt!! Hon kommer ju vara värsta pangbruden i sommar när bikinin ska på. Åh jag vill jag vill ocksåååå!!!! 
 
 
Kolla bara här, fan vad snyggt!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0