Swedish fucking house mafia!

Hej vänner! Igår var det skit roligt. Det var fett bra drag och sjukt mycket folk. Det är faktiskt väldigt synd att dom ska sluta, jag hade gärna gått och sett dom flera gånger! Dom var grymma och jävlar vilket drag det var!! Däremot hände det en as läskig sak när vi stog i kön för att köpa något att dricka. Jag började bli yr och lutade mig mot typ ett staket och ändå blev jag ännu yrare och så blev det mörkare och mörkare för mina ögon. Tillslut blev det helt svart och jag höll på att svimma.. Men jag fick gå och sätta mig med hjälp av min syster eftersom jag inte såg något och som tur gick det över efter ett tag. Det var i alla fall jätte läskigt!! Sen blev det fullt ös medvetslös. Det var faktiskt jätte skönt att vara nykter för det var så bra drag där så man behövde inte dricka. Sen sålde dom endast piss femmor inne på konsertarian så om man ville ha riktig dricka fick man gå lite utanför och inte ta in. Så vi sket i det och körde en nykter kväll, men det var lika roligt det också! Åh vad jag vill tillbaka!! Efter konserten drog vi bara hem eftersom vi var helt slut efter allt dansande. Mamsen kom och hämtade oss i mörby och det var jätte skönt för jag mådde dåligt och vi hade så ont i fötterna! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0