Tanned!

 
Här är jag samma dag som jag kom hem från kos första gången jag var där. Jag bestämde mig för att köra min första krogrunda i sverige även fast jag varit ute och festat varje dag en vecka i streck. Det blev typ som en vana att bli taggad även fast man var hur trött som helst! I alla fall så tyckte jag att jag inte fick någon färg alls i somras och så kollar man på bilder nu. Fan vad brun jag var!!! Jag skulle älska att ha den färgen nu! Funderar på att dra och sola solarium någon dag. Jag gör aldrig det. Mest för att jag är lat, men just nu känner jag mig så blek och det skulle vara najs med lite färg innan kryssningen så det blir nog att bränna sig lite i solarium innan dess.'
 
Nu ska jag sova, så vi hörs igen imorn! Puss puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0