Tidsmaskin!

 
Hello! Här är jag för många år sedan. Perfektion skulle jag säga! Bilden är väldigt suddig, men oj vilken drömkropp jag hade då!! Tyvärr så kunde jag inte njuta av den tiden eftersom mina gamla vänner alltid trakaserade mig pågrund av att jag var lite mager. Mager och ändå kunde äta vad som helst. Avundsjuka skulle jag kalla det idag, men det förstod jag inte då. Så ja folk tar faktiskt åt sig lika mycket av att någon trakaserar än för att vara för smal eller för tjock, men en dag ska jag tillbaka till den kroppen! Kanske inte lika smal, men i närheten i alla fall! Så det är mitt mål innan nästa sommar, att i alla fall gå mot min gamla kropp och ja att vara smal är snyggt enligt mig i alla fall. Även fast jag idag är lite större än vad jag vill vara, men det är ju mitt eget fel så inget att gnälla över! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0