Bilhäng!

Hej! Eftersom tumblr suger och inte fungerar idag känner jag att jag måste stå för bloggunderhållningen med lite extra blogginlägg! Jag sitter fortfarande i bilen med papsen och vi har drygt två timmar kvar att åka så vi börjar närma oss. Snart ska vi stanna och äta, det blir nog donken. Tror ni det finns något hälsosamt där? Knappast! Det är papsens fel att jag fuskar med mitt nya liv..

Så vad ska jag göra i Simrishamn?
Jag har ingen jävla aning. Det är en liten håla har jag hört, men det blir skönt att komma iväg lite. Min paps ska ha sina fisketurer med kunder så jag följer väl med de flesta dagarna. Minst en dag tänkte jag gå på upptäcktsfärd själv så jag hoppas det finns någonting att göra!? För om jag inte följer med på jobbet så har jag ingenstans att gå eftersom vi ska sova i båten. Nu ska jag surfa runt lite och se vad dena lilla by har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0