-

Hello! Jag kom precis hem och ska börja plugga lite nu. Jag följde med raffa till stan för att hon skulle hämta sin mösse som hon hade glömt hos mr. x som hon brukar kalla honom. Jag har sökt få jävla mycket jobb nu så förhoppningsvis får jag åtminstonde en intervju snart. Börjar känna mig ganska pank nu när pengarna på sparkontot börjar ta slut och så vill jag göra så himla mycket. Jag vill kunna gå ut när jag vill och resa, inte bara utomlands utan även typ weekends till olika stället i Sverige. Jag är uttråkad och vill bara göra något, men just nu har jag verkligen inte råd med något. Att vara pank suger eftersom jag alltid innan har haft jobb. Jag skulle lätt kunna skippa att gå varje helg och jobba istället. Den som säger att pengar inte kan göra en person lycklig ljuger för pengar är verkligen frihet!! Jag går hela tiden och drömmer om att vinna massa pengar och därför köper jag en tripp varje vecka. Så dump, jag skulle fan tjäna mer på att lägga undan 30kr i veckan. Men det känns ju inte lika roligt.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0