Bra framförhållning!

Hello! Ja det har inte varit mycket att blogga om i helgen eftersom jag endast har jobbat. Har mått piss, men glad att jag jobbade i alla fall! Just nu sitter jag och stirrar på min filosofibok. Har ännu inte lyckats öppnat den idag. Har ett arbete som ska vara inne idag= innan min lärare öppnar mejler imorn, men har ännu inte börjat. Blir verkligen sämre och sämre på det här med pluggandet, men jag har verkligen ingen motivation. Jag vill såklart fortfarande ha bra betyg, men har ingen ork att kämpa. Så nu ska jag tvinga mig själv till att öppna boken i alla fall, önska mig lycka till! Denna natt kommer bli lång.. Tur att man är ledig imorn! Men ska ändå upp hyfsat tidigt. Ska på thowas mösspåtagning vid tolv imorn och ja då måste jag typ upp tidigt haha. Aja måste som sagt plugga nu, hejdå. 
 
Här har ni en ofräsh bild på mig från i helgen när jag var sjuk, osminkad och trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0