Goooodmorgon!

Godmorgon vänner! Vaknade för ett liten tag sen och fick för mig att jag skulle träna. Så jag satt på mig träningskläderna och drog in alla träningssaker till tv rummer. Började spinna och gjorde det i fem minuter och sen orkade jag inte mer. Jag gav helt enkelt upp haha. Så det var den träningen.. Hahah, nej men ska väl fortsätta och göra något mer snart. Vår spinning cykel här hemma är faktiskt trasig så man kan inte ändra styrka på den så den är på jätte hög styrka. Så idag ska jag träna och plugga. Jag har verkligen drömt mardrömmar hela natten om studenten. Jag har så jävla mycket plugg och jag vill gå ner i vikt tills dess. Jag vägde mig faktiskt imorse och har gått ner två kilo sen sist jag vägde mig, men det är väl för att jag typ inte ätit något på en vecka och det är ju inte så bra haha. Så dom kommer jag väl ändå gå upp när jag börjar äta igen. Så på tal om att äta är det dags för mig att göra lite frukost! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0