Great night!

 
Hello! Igår var jag på väg att stanna hemma, vi var rätt otaggade, men vid åtta bestämde vi oss för att ändå dra ut. Så jag och raffa åkte in, men det slutade med att även thowa kom förbi ett tag. Jag hade jätte roligt igår, det har man alltid på amnesia, the fjortis klubb. Älskar det! Men det kändes som att det var väldigt många 95or där igår, eller folket såg ut som småbarn i alla fall. Men aja då har dom hittat rätt i alla fall. Vi hade det roligt i alla fall! 
 
Idag har jag bara slappat. Precis det man ska göra dagen efter, jag och resorb har hängt med varandra hela dagen! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, för annars kommer jag inte orka plugga imorn. Har svenska nationella på måndag så ska hålla tal i fem minuter, så något måste man väl förbereda. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0