Ingen fantasi!

Hej! Jag försöker komma på vad jag ska vara imorn på studentskivan och jag har absolut ingen aning! Temat är ''när jag var liten ville jag bli..'' och det ska vara ett yrke. Jag har ingen aning! När jag var liten ville jag typ bli mamma haha. Jag orkar inte gå runt med en kudde under tröjan hela kvällen. Såååå nu måste jag komma på vad jag ska vara.. det enda jag kommer på är typ prinsessa, men det är ju as torrt!? Eller typ artist eller servitris kanske, men vad ska man ha på sin då? Jag har inga pengar så kan bara ta saker jag har hemma. Så ah det blir ju torr utklädnad för mig. Men jag kommer nog på något. Jag som älskar att klä ut mig, vart är fantasin?? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0