Lill-lördag!

Hello friends! Sitter och kollar tv och äter godis just nu, det är ju lill lördag så då måste man ju få unna sig lite.. nej men nu ska jag plugga så måste hålla mig vaken med en socker chock. Tills imorn ska jag skriva ett svenska pm, läsa en halv engelska bok och svara på frågor och så har jag filosofi prov. Kul dag. Än så länge har jag inte börjat med något utan kollat på tv, som vanligt haha. I helgen har jag i alla fall planerat att ta det lugnt. Det var sjukt länge sen jag var hemma en helg, men dock så är det sjukt tråkigt. Jag är typ besatt av krogen, den gör mig lycklig! Men jag måste ju spara pengar, och så har ju thowa skiva på måndag så jag får hålla mig för utgång tills dess. Då är det ju all in och supa tills man stupar. Nuu måste jag försöka komma igång med pluggandet, puuussss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0