Min dag!

Hello friends! Idag har jag haft en lång dag. Började nio med att skriva prov i två timmar. Jag och Hanna ska ju alltid skriva så jävla mycket när det gäller roliga ämnen som filosofi. Jag skrev 16/17 sidor, så ja det blev alltså en hel del. Ganska nöjd eftersom jag hade pluggat i typ en halvtimme. Sen hade jag lektioner till tre och skyndade mig sen till dagiset. Jag sitter just nu barnvakt och har gjort det sen fyra typ, men vem älskar inte skattefria pengar!! Vi har precis fikat och sitter och kollar på film. Ska vara här till nio tror jag.

Sen ska jag träffa thowa. Vi ska åka och köpa massa frukt och plugga. Hoppas jag inte somnar för är helt slut haha. Jag lyckas alltid somna så fort jag ska plugga.. Aja nu ska jag umgås med barnen, puussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0