Otrohet!

Det har ju varit mycket snack på många bloggar nu om killar som är otrogna hela tiden och det är verkligen en grej jag aldrig har förstått. Jag själv träffade en kille för ett tag sen och det är klart jag trodde att han var singel. Det var ju dom signalerna man fick i alla fall. Sen visade det sig såklart att han hade flickvän eller som han själv beskrev det ''bara en tjej'', medans hans vän påstod att han hade flickvän. Så jag antar nu att han har det, men egentligen bryr jag mig inte. För det är inte mitt ansvar, det är inte jag som har någon annan. Jag skulle säkert kunna träffa honom igen, även fast jag nog inte kommer göra det. Men grejen är ju att jag inte förstår att folk kan leva så. Hur kan man själv stå ut med att veta att man har varit otrogen mot sin flickvän/pojkvän. Bli singel då!? Om man nu vill ligga runt så gör det, men gör det som singel och inte när man har ett förhållande. Man kan inte ha både friheten och tryggheten samtidigt. Det är ett val som varje människa själva måste ta och inget av valen är fel. Endast blandningen av de båda. 
 
Men vad är otrohet då? Det är såklart olika för många och min erfarenhet av bra förhållanden är väl inte heller så bra. Men jag själv skulle påstå att beröring är otroget, ja men så som pussar och hångel. Sen att flörta med andra skulle jag väl inte påstå är det, men ändå är det såklart fel. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0