Plugg!

Hello! Sitter och skriver ett historia arbete just nu om tsunamin i thailand 2004 och det är så hemskt!! Sitter för mig själv och skriver medans jag gråter. Har läst flera privata bloggar med folk som miste flera från sin familj när detta hände. Det är så hemskt, sitter verkligen och bölar!!! Jag har verkligen blivit värska lipsillen.. haha. Ska redovisa det här något dag också och då ska jag visa filmen om tsunamin, the impossible och jag har sett den innan och det är verkligen sorglig. Kommer sitta och böla igenom hela filmen!! Ni som inte har sett den borde verkligen se den! Den är sjukt bra, men väldigt sorglig. Men filmen fick mig att förstå hur hemskt det egentligen var. Jag trodde faktiskt inte tsunamin var så här farlig som den faktiskt var :/ Aja nu ska jag fortsätta skriva och böla! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0