Söndag!

Hello! Idag har jag inte gjort mycket eller typ mer än vanligt.. Jag vaknade tio i morse efter fyra timmars sömn och var jätte pigg. Gick upp, städade huset och åt frukost. Sen mötte jag Raffa och hon fick berätta om hennes resa. Vi gick till favvan och köpte massa bakismat till resten av slöisarna, mina syskon. Vi drog hem till mig igen och hängde hela dagen och åt massa skit!

Igår var jätte kul förutom att jag verkligen inte gillar musiken som dem spelar på vardagsrummet. Men annars så blev det en lyckad kväll! Vi kom dit vid åtta, becka hade hyrt klubben i några timmar innan vanliga gäster fick komma. Det bjöds på massa skumpa och tårta och sen var det full rulle!

Nu ska jag sova, är as pigg men jag kommer nog decka snart i alla fall! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0