Film tips!

Eftersom jag åker till Thailand på lördag så har jag sett några bra filmer innan. Jag har som sagt skrämt upp mig ganska mycket. Haha. Det enda som fattas nu är väl en film som flygkrasher, men jag tror nog att jag skippar det. För några dagar sedan såg jag i alla fall den här, Hajen. Ja ni fattar ju vad den handlar om och alla har väl typ sett den. Den var as bra och jätte spännande, men jag vet inte riktigt om jag kommer våga bada i Thailand nu. 
 
 
 
 
 Nu precis såg jag en film som heter The impossible och den handlar om tsunamin som inträffade 2004. De har tagit en historia från en familj som var där när det hända så filmen är sann. Man blir sjukt tagen av att se den. Det är en jätte bra film som jag verkligen tycker ni ska se! Jag har suttit på mitt rum själv och sett den och verkligen bölat genom hela filmen. Den var sjukt sorglig, men jag bölade fan mest över de lyckliga scenerna. Men i alla fall, se den här fïlmen. SJUKT JÄLVa bra! Nu kommer jag spana efter höga vågor heela resan, men det var det värt för filmen var väldigt bra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0