Helgen!

Helloojsan! Jag har haft en toppen helg. Som sagt så åkte jag till norrtälje i lördags för att festa med mina girls. Det blev en jätte bra kväll på en klubb som hette Salt. Dagen efter åkte jag och hanna pyttipanna hem till mig där vi sedan spenderade resten av lovet. Idag var det första skoldagen. Gjorde inte precis så mycket för denna vecka räknas tydligen som höst termin. Det tog i alla fall två timmar för mig att komma till skolan eftersom det hade varit en krock på tåg rälsen. Så när jag väl kom till skolan vid tio så visade det sig att vi slutade elva. Så då åkte jag till centrum och åt lunch med mami och papi. Det blev sushi och det är ju så jävla gott. Jag fick föresten mitt slutbetyg i psykologi B idag och wooooopppaaaa ännu ett MVG. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0