:)

Hej! Finns egentligen inte så mycket att skriva eftersom jag inte har gjort ett piss idag. Jo legat i min säng, ätit mat, kollat film och pluggat, men har verkligen legat i sängen hela dagen. Jag orkar inte göra något, är as trött vet inte varför. Är fortfarande arg och egentligen bryr jag mig inte om vad som hände utan att vissa person är så jävla pantade att de inte kan tänka. Om nu vissa inte kan tänka när dom dricker alkohol så drick för fan inte då eller skyll inte på det. Nej men är arg för att vissa människor verkligen inte kan tänka sig för och leker så jävla blåsta. Jag vet väl att du visste precis vad du gjorde jävla slampjävel.. hehe arg. Nej, men vissa borde verkligen börja tänka sig för vad de gör. Ja och ni som läser det här vet säkert inte ens vad jag pratar om haha, men eftersom jag har typ fem läsare och de är mina vänner kan jag typ berätta kortfattat.. 
 
Jo jag träffade en kille och egentligen är han ingen jag bryr mig om. Men det handlar mer om en principsak, man göra bara inte sånt. Sen i förrgår fick jag veta att jag visst inte är den enda som varit där(haha vad ska man säga). Nej men min ''vän'' valde att leka dum när jag pratade med henne så då får det fan vara. Fuck u! Om hon bara hade bett om ursäkt och erkänt att det var fel så hade det varit lugnt. Jag bryr mig absolut inte om honom, utan att hon är så jävla känslokall??? Sen är jag typ inte bara arg på henne utan typ hela världen just nu! Aja, nu ska jag äta godis som min syster köpte till mig!? Som om det hänt förut haha. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0