Resfeber!

Hello! Har verkligen försökt plugga idag, men har inte fått ett piss gjort. Jag borde egentligen oro mig och göra något, men har sån resfeber. Har hoppat runt i mitt hus hela dagen. Det här blir min första resa själv som inte är charter så det blir spännande. Är jätte taggad, men ändå nervös!! Har packat så lite som möjligt, men har typ tråkiga kläder med mig så måste hitta något snyggt när jag kommer dit så man ser snygg ut på londons gator! Jag kommer nog inte kunna somna på ett bra tag även fast jag borde. Thowa kommer och hämtar mig imorn vid halv åtta så det blir att gå upp tidigt! Ska upp och packa klart och duscha och allt sånt där! Frullen tar vi på arlanda, mackor att blanda ner med lite alcohol så jag kan slappna av. Tagga tagga tagga!!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0