Fråge stund, svar del 1

Issa om Frågestund!:
2 frågor har jag till dig åh stora bloggerska, Är det bestämt att vi ska samåka tilla rlanda, är det dp jag julia moni o du? vilken tid då? kan du informera snart eller ????


- Det är inte helt bestämt ännu eftersom det kanske inte får plats med alla väskor i våran bil.  Hur som helst åker min bil strax efter sju.




25 November, 17:35  

Lina
om Frågestund!
uhm, HUR GAMMAL ÄR DU? :D

- Jag är 16år, fyller 17 i maj.



25 November, 16:10  
Rebecca Nordström om Frågestund!:

Vad fick dig att börja blogga? :)

- Kände för att ha någonstans att bara kunna skriva av mig på, det kan vara ganska skönt! Var även mycket uttråkad.



25 November, 10:01  
       

Carrooouw om Frågestund!
  Vad skiljer dig från andra bloggerskor?


- I'm the one!
Jag är född för att bli en storbloggare och skillnaden mellan mig och de andra storbloggarna är:

* jag älskar mat, dom spyr upp den eller äter inte.
min blogg består av mat, deras bantning! 

*endel av dom är så osäkra när det gäller deras utséende så de opererar sig, jag har lärt mig att leva med mitt.

*jag är helt enkelt bäst! dom suger..



24 November, 23:01  
Sanna om Frågestund!:

bästa redigeringssidan?

- http://www.picnik.com/




24 November, 22:56  

Anonym om Frågestund!:
Vilken e din bästa tips outfit för en fest;)

- Beror absolut på vad det är för fest. Jag älskar att klä upp mig, men inte allt för mycket. Klä dig i det du själv tycker är snyggt och inte det andra tycker. Det är då du får det bästa självförtroendet under festen och kan glänsa hela kvällen;)



24 November, 22:48  

Inte Elin Kempegård om Frågestund!:
Hej Cocco. Vad tycker du om Elin Kempegård?
Det är absolut inte Elin Kempegård som skriver.

-Helt ok!






Resten av svaren på era frågor ska jag försöka svara på imorn. Ni har fortfarande tid att fråga mig vad ni vill. Det gör ni här!

Puss♥

 

24 November, 22:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0