fyfan vad jobbigt!

Hejsvejs, det här var skit jobbigt! Jobbade idag från 11-18 idag, stod ute i värmen i det fina vädret hela dagen. Koommmer få frost skador!!!! Så nu är jag helt död. När jag kom hem åt jag en god middag som bestod av räkor och krabba och nu sitter jag och vräker i mig godis och chips, love it. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, är helt död.
Imorn blir det mer planer. Vi ska vara några hemma hos johanna och bada i hennes utomhus pool och myspysa där. Det blir nog ytterst trevlans. Längtar faktist för är så otroligt uttråkad just nu.. men orkar inte åka någonstans.
Nu blir det film, någon som har något bra film tips?

Snart blire brillorna på, 12 dagar kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0