Min nya tröja..

Nu ska jag berätta en liten historia om en ny tröja jag köpte för två/tre veckor sen..
Det var en gång en snygg tröja som Coco hade köpt, hon var så glad att hon hade denna.MEEN den blev bortrövad samma dag av denna dam på kortet. Där va den i vecka efter vecka innan den hitta hem. När den till slut kommit den långa vida vägen hem så blev den fast på vägen till mitt rum av monsterjulia som då började använda den.. Efter lång tid väntan återvände den tillslut hem! Smippsnappslut så denna lilla saga slut!
Jag har alltså aldrig fått använda denna tröja.. Men ska nu göra det idag!! ÄNLIGEN :D



NNuu måste jag skynda mig, denna blogg tar för mycket av min dyrbara tid!!! Min buss går om en halvtimme, måste dra till skolan idag.. here I come franska f*ttprov :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0