Söndag.

Godmorgon! Vaknade för några timmar sen och har kollat på eva och adam. Kunde hela filmen utan till eftersom jag sett den så många gånger. Har nog sett alla eva och adam filmer. Idag ska jag slappa, plugga och packa. Måste bestämma mig hur mycket och vad jag ska ha med mig till Indien. Tre dagar kvar nu!! Är det inte ganska coolt att jag ska åka dit?
Jag får hoppas på att det finns bra internett på hotellet så man kan blogga och uppdatera er om min resa. Ska nog ta med min lilla skoldata i alla fall och jag får hoppas att jag kan använda den där!
Nuu blir det en film till.

Paris för ungefär ett halvår sen.


Puss♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

superkul att du är med i dagens blogg snygging ;D



2010-11-28 @ 22:53:18
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0