ฮฟพทะ

้้็็้้ำ่ ิสนเเำืม หระะำพ ยบ ้นะำสสำะ ่ีหะ ืี นแ้ ้ฟพ ยพำแรห อฟพระ ยบ ิฟพื้ำทใ ?ำก ทฟหหฟ แย ิฟพืม าีีีสใ อร เฟอ กนท เสฟฟกกกกม หบ ืี ้กดนฟก่หก้ดก่รหด ้้ด่ดากหกาส้ดหก้ดด้ดหกเ้ ้่เห้เ้หกส เหก่เห้่เหกเส่ ้เหกเ้หกนเหีรกิ ้เห้รยห้เหกนเิ ้่เรห้กดรเหกนย เหก้่เดเ้หกนรดัหำเรกา เืหพ่เนหกนื้สอ้ิผาิอผ ้นกหิืเสกห้ิเสผหกิเด    ้หกนเสหก้าสหกเืหสา เ้หก้เหก่งวื้้ดดด หก้าสฟหรรพิ ืาหาาิอดเรหกีฟด้ฟส ้ดรหน้ดสไ้ฟ่ดิฟนรเสาืเสา้่ืฟดวสห ดฟ้ดส ้ดฟหส้ดฟห่าสิอฟด ดฟ้สดฟ้ห่ดฟหื เดฟหก่ด้ฟหส่ฟิ้หดีำ่ ดฟาส่ดื้ฟหเ่ดห่า ืดฟหิ่าืดทฟ หา่  ั้ด่หาสกิดหกา ้ดหกีรดหกสสฟ้้้้้   ้กฟหร้กฟหาก้ฟหรีพำๆ้พา้ฟำรพ ิห้เห กเ้า่แิกหา่ดกห ื้สืทืปผิอ้ดหาฟ่ดิฟหัี้พำ่าพภืำฟ้ิอา
Jag ska nog lära mig thailänska, det ser så roligt ut. Jag undrar vad alla krummelurer kan betyda egentligen?? Idag har vi varit på ett barnhem för barn med min cp problem. Vi var där och lekte med dom och gav dom glass. Så nu har jag ett par hundra nya små vänner. Ska nog åka tillbaka och röva bort två av dom i alla fall. Imorn ska vi åka till juungen till ett annan barnhem. Jag har köpt en barbie som jag ska ge till en unge. Känner även att jag måste gå och köpa en leksan som är lite mer anpassad till små pojkar också, eftersom jag är så snäll!!
Nu ska jag få med mig isabell på massage, TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0