''Jungen''

Hejsan! Igår var en rolig men ganska vild utgång, men jag hade jätte kul! Idag tidigt på morgonen åkte vi till till barnhem långt ute i jungen. Vi träffade på bland annat shimpanser på vägen. Vi alla trodde det skulle vara ett fattigt barnhem så vi hade köpt massa presenter, men när vi väl gett våra presenter till barnen går vi runt och kollar hur dom bor. Då märker vi att det är inte fattigt alls. De har jätte stort lekrum med så mycket leksaker man bara kan drömma om och dom har till och med ett datarum med bättre datorer än vad vi själva har. Så ja våra presenter kanske inte gjorde så mycket.. men det är tanken som räknas!!
Jag kom precis ut från duschen, det blev en power nap efter jungen resan men nu är jag redo för ännu en utgång. Ska bara sminka mig lite sen är jag redo för en sista utgång här i hua hin. Det blir absolut ingen utgång imorn söndag eftersom vi åker hem på måndag. Och trött på ett plan är bara jobbigt!!
Nu måste jag fixa mig för vi ska gå och äta snart, vi hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0