Soooooool

Hej! Jag kom precis hem fran stranden. Nu ar klockan snart fem har och gick till stranden tidigt imorse. Sa jag borjar faktist bli lite brun, suck on that fuckers i sverige!! Snart ska vi spela fotboll pa stranden och sen blir det att aka till en marknad och shoppa lite. Har redan gjort av med massa pengar, men kanner att jag har mycket kvar att shoppa enda.Idag ar jag pigg sa ikvall blir det utgang. Vi ska nog aka till en kareoke bar och sjunga lite. Jag har fortfarande inte hittat en strippklubb har som jag sa garna vill ga pa sa det suger. Vill ju se massa nakna killar dansa runt en stang!

Nu ska jag mota upp alla andra i klassen, sa vi hors imorn. Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0