Thailand!!

Hejsan, ar antligen i thailand! Det ar super harligt har, jag och ullis har precis atit god mat vid stranden. Hur mysigt som helst! Idag blir det att lagga sig tidigt eftersom jag ar sjukt trott och har varit lite sjuuk idag.. Imorn blir det att fixa naglarna, det ar as billigt. Det kostar 50kr for bade fotter och hander. As billigt! Imorn blir det aven massa shopping och ni vanner som jag har lovat att kopa nagot till, skriv det som en kommentar for jag kommer icke ihag. Nu vill ulllrika tornblom ha datorn, sa fuck her sa hors vi imorn!





Kommentarer
Postat av: Fredrika Sjöborg världens bästa vän

KÖP NÅGOT AS FINT TILL MIG!!!!!!!!!!



Från fred



Puss



Ha de bra

2011-12-06 @ 11:18:18
Postat av: Anonym

Ny design och grejer, vore kul ifall du ville klicka dig in på bloggen och kanske lämna en kommentar om vad du tycker!om själva designen/headern :) Kram!

2011-12-12 @ 14:45:43
URL: http://jelenasavurdics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0