Tidsinställt!






Hejoch godmorgon! Jag antar att jag ska vara framme i thailand nu. Men min resa är inte klar ännu. När jag har landat väntar en tre timmars lång bussresa för mig eftersom vi ska bo i hua hin. Här är klockan just nu fyra och vi ska ha landat för en timme sen. Så hej bussåktur, längtar... Men det innebär ju också att jag snart är framme på hotellet. Sköönt, då blir det nog en sovstund på stranden. Åhh vad skööönt!! Sköönt det ska bli med värme, förhoppningsvis sitter jag ju nu på bussen och har inte kraschat, you never know ;)

Eftersom jag är i thailand nu kommer jag inte kunna uppdatera så mycket, men jag ska försöka uppdatera så ofta som möjligt. Det ska finnas dator på hotellet vad jag vet, annars letar jag upp internett café. Måste ju uppdatera så mina läsare också får ta del av min resa.

Vi hörs igen när jag orkar ta mig till en dator!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0