hemma!

Hej!! Kom hem för ett tag sen och har precis vräkt i mig pizza, var så jävla hungrig. Det var en treeeeeevlig.. kväll på café 60. Kan börja berätta om min kväll så här.. Det började med att jag mötte ruffs (=rafaela) utanför fred(=fredrika). Där vi fick vänta på henne som vanligt!? Sedan fortsätte vi våran färd mot bussen. På station lämnade ruffs oss för någon annan och vi hittade en ersättare, Lina. Vi satte oss på tåget för att komma fram till vårt mål. Väl där beställer jag en stor kopp chailatte, fick så jävla ont i magen efter den.. Vi satt och snackade skit i typ tre timmar, det är så kul med minnen. Man kan typ sitta och snacka hur länge som helst om det! Sedan åkte vi hem för alla va trötta och redo för sin skönhetssömn. Så nu ligger jag i min lilla obekväma säng och ska sova. Hoppas ni haft/ har en trevlig kväll.



Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0