Lunchat

Hejsan! Kom hem för en timme sen ungefär från centrum. Var först och lunchade med Moni, Raffa, Fred och Lina på pizzeria roma. Åt en jätte god kycklingsallad där med massa vitlökssås, mums! Sen gick jag till doktorn för att kolla mitt finger, har en knöl där som ska tas bort senare och som jag har haft i typ tre år, läskigt! Efter det gick jag till ica och köpte massa godis så nu ligger jag i soffan och proppar i mig det medans jag kollar på alvin och gänget 2. Ikväll ska jag antingen till moni och bara ta det lungt med brudarna eller så kanske jag ska träffa lina, det var länge sen och jag saknar henne!! Kanske ska äta ute med Sandra ikväll också, vi får se hur det blir. Nu ska jag fortsätta kolla film, hörs senare.

snygga lina!


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0