hehe sorry

Hejdär! Har inte orkat blogga på ett tag nu, skärpning för mig!! Har shoppat jäääätte mycket den här veckan så lägger upp bilder på allt ikväll. Finns verkligen massa bra och billiga grejer nuu. Så passa på att shoppa gott fok.
Igår tältade jag med raffa, det var kul hehe. Fast ganska läskigt eftersom  jag trodde raffa sov.. hon gjorde en riktig luring där..
Just nu ligger jag i min kära soffa och kollar på film, bra att det är söndag. Då får man inte dåligt samvete av att ligga inne hela dagen för det är precis det jag har planerat att göra. Det enda jag ska göra ikväll är att möta raffa och sen blir det tillbaka till soffan. Skönt! Men måste fan börja träna.. åhh det är sommar då ska man inte göra sånt, men måste typ. Blää och fyyy!
Nu tillbaka till filmen, hör när jag tagit kkort på mina kläder typ.



Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0