Kill me!!!

Hej, ligger fortfarande kvar i min soffa. Det blir absolut ingen bio ikväll för jag mår så jävla dåligt. Jag har legat här och bölat hela kvällen för att jag mår så dåligt och inte vill vara sjuk. Haha, just nu orkar jag i alla fall skriva det här eftersom jag tryckt i mig ipren. Men det jävla pillret hjälper inte helt alls, ligger här och kokar. Är så jävla varm så man skulle faktist kunna steka ägg på mig just nu. Ni som är sugna på ägg är då välkomna hit att steka miljövänligt.
Åhhhhh jag har inte tid för att vara sjuk.. har mysiga planer för imorn så vi får se hur det blir med dom. Hoppas jag vaknar upp och är helt frisk imorn.. inte så troligt men man kan ju alltid hoppas!
Nu ska jag gå och döö någonstans, skriver kanske senare om jag orkar..
Såhär vill jag må imorn!!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0