Vaaarmt

Hejdär! Har legat ute i solen hela dagen och fyfan vad varmt det är!! Men man ska väl inte klaga, det blir väl typ vinter snart. Igår så åkte jag och line hem till en klasskompis till mig, ludde. Där va vi hela kvällen, det blev en rolig kväll och jag kom inte hem förens vid fyra. Tyvär blev det inga bilder.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra än, har inte pratat med någon än. Men är sugen på att kolla film med familjen och äta godis. Annars gör jag väl samma sak fast med brudarna, vi får helt enkelt se vad som händer ikväll.

Nu tänkte jag gå in och fortsätta kolla lite på tv och vänta på mat, såg precis tinas sommarkök. Det såg riktigt gott ut i alla fall. Skriver senare för nu är det ciao bella på tv.

 

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0