Paranomal activity 2

Hej bloggen! Jag har gjort det jag aldrig skulle ha gjort. Är så rädd att jag sitter och skakar. Såg precis paranomal activity, blev 2an för den gick på filmkanalen. Jag hatar skräck filmer i vanliga fall, men psykiska skräckfilmer det är fan mycket värre. Jag borde aldrig ha sett den för nu kommer jag verkligen inte kunna sova på flera veckor.. Jag är as rädd just nu så ah jag kommer dö i natt känns det som.. Jag blir glad om jag klarar mig en natt. Är verkligen as rädd.. ''

Aja för att komma bort från filmen lite. Jag lagade jätte god mat till min familj idag. Jag är en jätte bra kock! Jag lagade panbiff med potatis och löksås. Det blev jätte smarrigt! Nu ska jag skaka av mig räddslan och spela lite spel eller någon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0